Hoeveel bedragen de verzendingskosten/leveringskosten/portkosten voor België/Nederland?

Verzendingen in België

Verzending in België is gratis van zodra het totale bedrag van uw bestelling 59 € bedraagt.
Voor bestellingen tussen € 25 en € 59 bedragen de verzendkosten € 2,45 incl. BTW.
Voor bestellingen van minder dan 25 euro bedragen de verzendkosten € 3,49incl. BTW

Verzending naar een DPD ophaalpunt in België

Verzending in België is gratis van zodra het totale bedrag van uw bestelling 49 € bedraagt.
Voor bestellingen tussen € 25 en € 49 bedragen de verzendkosten € 1,59 incl. BTW. 
Voor bestellingen van minder dan 25 euro bedragen de verzendkosten € 2,99incl. BTW

Verzendingen naar Nederland

Verzending naar Nederland is gratis van zodra het totale bedrag van de bestelling € 70 bedraagt.
Voor bestellingen tussen € 25 en € 70 bedragen de verzendkosten € 3,90 incl. BTW.
Voor bestellingen van minder dan 25 euro bedragen de verzendkosten € 5,90 incl. BTW.

Verzendingskosten Belgie

Aankoopbedrag   Portkosten
> € 59   GRATIS
€ 25 - 59   € 2,45
< € 25   € 3.49

 

De verzending wordt verzorgd door DPD pakketdienst.

 

 

Verzendingskosten naar een DPD ophaalpunt in Belgie

Aankoopbedrag   Portkosten
> € 49   GRATIS
€ 25 - 49   € 1,59
< € 25   € 2.99

 

De verzending wordt verzorgd door DPD pakketdienst.

 

 

Verzendingskosten Nederland

Aankoopbedrag   Portkosten
> € 70   GRATIS
€ 25 - 70   € 3,90
< € 25   € 5.90

 

De verzending verzorgd door bpost België en DPD pakketdienst

Bestellen, de eerste keer.

Wij raden u aan om de ‘help pagina’ over het plaatsen van een bestelling te bekijken. Met die informatie verloopt uw bestelling gegarandeerd voorspoedig.

Naar welke landen worden de producten verzonden en wat zijn de verzendingskosten?

De leveringstermijnen gaan in vanaf het ogenblik dat wij uw betaling hebben ontvangen en dat u van ons hiervan een bevestigingsmail hebt gekregen.

Land Leveringstermijn Verzendingskost Gratis vanaf
België 1 à 2 werkdagen € 1,59 € 49
Nederland 1 à 3 werkdagen € 3,90 € 70
Luxemburg 2 à 3 werkdagen € 3,90 € 75
Duitsland 2 à 3 werkdagen € 7,90 € 75 
Frankrijk 3 à 4 werkdagen € 8,90 € 75 
Monaco 4 à 5 werkdagen € 15,90 € 195 
Spanje 3 à 4 werkdagen € 25,90 € 225 
Italië 4 à 5 werkdagen € 18,90 € 295 
Verenigd Koninkrijk 4 à 5 werkdagen € 12,90 € 195 
Ierland 4 à 5 werkdagen € 15,90 € 195 
Rest van Europa 4 à 5 werkdagen € 39,90 € 295 
Wereld (buiten Europa) 6 à 7 werkdagen € 65,90 € 495 

Logistieke en behandelingskosten zullen verhoogd worden met 1 euro indien de totale waarde van de bestelling lager is dan 20 euro.

De verzendingskosten binnen Europa zijn van toepassing voor een levering met een gewicht minder dan 5 kilogram.

De verzendingskost voor de wereld van 65,90 € is van toepassing voor een levering met een gewicht minder dan 1kilogram. Contacteer ons voor wereldwijde verzendingen.

Alles wordt gedaan om u de bestelling zo snel mogelijk af te leveren
Onvoorziene omstandigheden kunnen mogelijk voor vertraging zorgen.

Lees minder

Lees meer

Wat kan ik doen met het winkelmandje?

Het winkelmandje is een virtueel winkelkarretje. Hierin vindt u de door u uitgezochte producten. U vindt het winkelmandje aan de rechterkant van uw scherm.

Door op het winkelmandje te klikken kunt u zien wat u verzameld heeft en kunt u hoeveelheden veranderen. Ook kunt producten verwijden uit het mandje. Het mandje blijft gevuld zolang u ingelogd bent. Bij een volgend bezoek kunt u direct verder winkelen.

Wat is de leveringstermijn voor Belgie en Nederland?

Specifiek voor België :

Bestelling geplaatst: Levering:
maandag tot donderdag voor 16:00 uur volgende dag (tussen 8:30 en 18:30 uur)
vrijdag voor 16.00 uur maandag (tussen 8:30 en 18:30 uur)
vrijdag na 16.00 uur dinsdag (tussen 8:30 en 18:30 uur)
zaterdag en zondag dinsdag (tussen 8:30 en 18:30 uur)
feestdagen dinsdag (tussen 8:30 en 18:30 uur

Alles wordt gedaan om u de bestelling zo snel mogelijk af te leveren:
Onvoorziene omstandigheden kunnen mogelijk voor vertraging zorgen.

Opgelet: Het is aan te raden steeds een adres in te geven van waar iemand tijdens de kantooruren uw pakje in ontvangst kan nemen (bv. vrienden, familie, werkgever).

Specifiek voor Nederland :

Bestelling geplaatst: Levering:
maandag tot donderdag voor 16:00 uur volgende dag of 2de dag (tussen 8:30 en 17:30 uur)
vrijdag voor 16.00 uur maandag of dinsdag (tussen 8:30 en 17:30 uur)
vrijdag na 16.00 uur dinsdag of woensdag (tussen 8:30 en 17:30 uur)
zaterdag en zondag dinsdag of woensdag (tussen 8:30 en 17:30 uur)
feestdagen dinsdag of woensdag (tussen 8:30 en 17:30 uu

Opgelet: Het is aan te raden steeds een adres in te geven van waar iemand tijdens de kantooruren uw pakje in ontvangst kan nemen (bv. vrienden, familie, werkgever).

Hoe kom ik erachter of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra de betaling bij ons binnen is ontvangt u per mail een bevestiging. Tevens vindt u in deze mail uw ordernummer. Hiermee kunt u de status van uw bestelling in de gaten houden. Als wij de betaling hebben ontvangen doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Kan de bestelling op een ander adres geleverd worden?

U kan uw bestelling laten leveren op een ander adres. Het volstaat om bij Leveriings adres een ander adres in te vullen. Het is aan te raden steeds een adres in te geven van waar iemand tijdens de kantooruren uw pakje in ontvangst kan nemen (bv. vrienden, familie, werkgever).

U kan ook kiezen voor een DPD ophaalpunt. Daar kan U ook in vele gevallen op zaterdag terecht voor het ophalen van uw pakje.

Wat kan ik doen met het ordernummer?

Om bestellingen te ordenen krijgt elk order een uniek nummer bij OnlinePharmaBox. Met dit ordernummer kunt u uw bestelling in de gaten houden. Ook als u vragen heeft over uw bestelling dient u uw ordernummer bij de hand te houden.

Kan ik de locatie van mijn bestelling/levering volgen?

Van zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail die de verzending van het pakketje bevestigd en kan u deze bestelling binnen de voorziene periode verwachten.

U ontvangt ook een e-mail van ons en het koerier bedrijf met uw persoonlijke tracking code zodat u de status van uw pakje kan volgen.

Ik heb per ongeluk iets besteld, en dit was niet de bedoeling. Kan ik nog annuleren?

U kunt annuleren zolang de bestelling nog niet verzonden is. OnlinePharmaBox tracht orders de volgende werkdag te verzenden. Indien u wilt annuleren zult u dus snel actie moeten ondernemen. Voor het annuleren van bestellingen kunt u per mail contact opnemen met sales@onlinepharmabox.com. Vermeld daarbij:

  • Naam + voornaam
  • Uw ordernummer
  • Uw rekeningnummer

Het volledige bedrag van uw bestelling wordt zo snel mogelijk terug gestort op uw rekening.

Wat gebeurt er als er bij de levering niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen?

Er worden 2 pogingen gedaan door DPD (het koerierbedrijf die onze leveringen verzorgt).

Indien bij de eerste poging tot levering niemand aanwezig is zal er een bericht van aanbieding in uw brievenbus worden achtergelaten. DPD zal met u contact opnemen om samen af te speken en een nieuwe leveringsdatum te bepalen.

Ik heb bij mijn bestelling een verkeerd adres opgegeven. Kan ik dit nog aanpassen?

U kunt het afleveradres niet meer wijzigen op de website vanaf het moment dat u uw order heeft bevestigd tijdens het bestelproces.

Wij verzoeken u in het geval van een verkeerd adres om zo snel mogelijk contact op te nemen via help@onlinepharmabox.be Vermeld als onderwerp ‘wijziging afleveradres’. Geef in uw e-mail in ieder geval het ordernummer en het juiste afleveradres op.

Let op: Het wijzigen van een afleveradres is niet meer mogelijk indien de bestelling al verzonden is en u de bevestiging hiervan ontvangen heeft.

Is het mogelijk te kiezen op welk tijdstip van de dag het pakketje geleverd mag worden?

Dit is momenteel jammer genoeg niet mogelijk. DPD ( Het koerierbedrijf die onze leveringen verzorgt) levert tussen 8.00 en 18.30u. U zal normaal ook een bericht ontvangen van DPD met de verwachte leveringstijd.

Is het mogelijk om telefonisch of per fax te bestellen?

Ja, bestellen is mogelijk per telefoon. Overigens kunt u wel telefonisch vragen stellen over producten of bestellingen. U kan ons bereiken op het nummer 09 373 94 03.

Wat kan ik doen als de leveringstijd langer duurt dan verwacht?

Indien een bestelling 1 à 2 dagen na de normale verwachte leveringstermijn niet aangekomen is, adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Onlinepharmabox. Wij zullen alles nakijken en u vervolgens op de hoogte houden.

Is het mogelijk om de bestelling af te halen bij de apotheek?

Ja, u kunt uw bestelling altijd zelf afhalen bij de apotheek. Hiervoor is het wel noodzakelijk dat u dit vermeld bij de bestelling. U kunt ook het adres van de apotheek opgeven als afleveradres:

Plein 5
9970 Kaprijke
Belgie

Hiermee is het voor OnlinePharmaBox duidelijk dat het product niet verzonden hoeft te worden. Bij het afhalen van uw bestelling zullen eventuele transportkosten vergoed worden.

Mijn pakje is beschadigd. Wat kan ik doen?

Indien het pakje zwaar beschadigd is of indien de verpakking geopend is neemt u deze best nooit in ontvangst. Noteer alvast op de levering/ontvangstbon dat het pakje beschadigd is.

Eventueel kan u samen met de vervoerder controleren of het aantal producten juist is en de staat van de producten nazien.

Wat kan ik doen als ik per ongeluk een dubbele bestelling heb geplaatst?

Zodra we een dubbele bestelling ontvangen zal een medewerker van OnlinePharmaBox meestal zelf contact opnemen. Indien dit niet gebeurt kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar help@onlinepharmabox.com. Vergeet niet om uw naam en ordernummer duidelijk te vermelden. Dit is belangrijk om eventuele dubbele betalingen terug te kunnen storten op uw rekening.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat kan ik doen?

Neem een aantal foto’s, neem met ons contact op en bezorg ons de foto’s en een omschrijving van het probleem. Wij hebben deze informatie nodig om u verder te helpen.

Hoe kan ik mijn nieuw adres opgeven na een verhuis?

Door op de knop van “mijn account” te klikken kan u uw adresgegevens aanpassen.

Is het noodzakelijk om me te registreren als ik een order wil plaatsen?

Ja, het is noodzakelijk om een account aan te maken om orders te plaatsen. Voor het bekijken van de producten op onze website is echter geen account nodig.

Het aanmaken van een account is erg eenvoudig: registreer hier.

Om eventuele problemen te voorkomen bij het bestellen raden wij u aan eerst om ‘Uw eerste bestelling bij OnlinePharmaBox’ door te nemen.

Wat kan ik doen als ik reeds betaald heb en nog geen bestelling heb ontvangen?

Betalingsverkeer loopt soms vertraging op.

De verwachte leveringstermijn begint te lopen vanaf het ogenblik dat u een bevestigingsmail hebt ontvangen met de melding dat uw betaling bij ons is binnengekomen.

Indien een bestelling 1 à 2 dagen na de verwachte leveringsperiode nog niet is aangekomen, neemt u best zo snel mogelijk contact op met Onlinepharmabox. Wij kijken alles na en houden u op de hoogte.

Wat is het doel van de registratie?

De gegevens in uw account worden gebruikt bij de verzending van uw bestelling. Tevens kunt u in uw account nagaan hoe het staat met uw bestelling.

Wat kan ik doen indien ik betaald heb en het bericht heb ontvangen dat mijn bestelling niet aanvaard is?

Indien een bestelling niet aanvaard wordt zal Onlinepharmabox met u contact opnemen om een oplossing te zoeken.

Wat gebeurt er met de gegevens die ik opgeef aan OnlinePharmaBox ?

OnlinePharmaBox gebruikt uw gegevens uitsluitend om uw bestelling te verwerken, zoals te lezen is in de privacyverklaring. Persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld door OnlinePharmaBox en niet doorgegeven aan derden.
Betalingen lopen via het betalingssysteem Ogone -Ingenico (veiligste online betaalsysteem van Europa). Op geen enkele wijze krijgt Ogone-Ingenico inzicht in uw bankgegevens. Wij ontvangen alleen de controlegegevens van Ogone-Ingenico op het moment dat de betaling geslaagd is.

U kunt zelf aangeven of u de OnlinePharmaBox-nieuwsbrief wilt ontvangen. Als u hiermee instemt, zal uw e-mailadres gebruikt worden voor het verzenden van deze nieuwsbrief. OnlinePharmaBox behoudt zich het recht voor om uw kijk- en koopgedrag bij te houden voor de eigen statistieken.

Waarom moet ik mijn geboortedatum en geslacht opgeven?

Alleen bezoekers ouder dan 18 jaar mogen bestellingen plaatsen bij OnlinePharmabox. Daarnaast zijn wij wettelijk verplicht om deze informatie op te vragen bij onze klanten. OnlinePharmaBox behandelt uw informatie vertrouwelijk en verstrekt op geen enkele wijze persoonsgegevens aan derden.

Winkelmandje

Uw winkelmandje is momenteel leeg.
Klik op een knop zoals hieronder om een product toe te voegen.

 ✚

OnlinePharmaBox.be maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren. Met uw bezoek aan onze website gaat u akkoord met onze Privacy Voorwaarden en het gebruik van deze cookies.
Verberg dit bericht.